✅ Voor 16:00 besteld, morgen in huis!

✅ 15% korting op het hele assortiment

✅ Niet goed, geld terug garantie!

  • Gratis verzending

    Voor 16:00 besteld, morgen in huis!

  • Als beste getest

    Klanten geven ons een 9.1

  • 30 dagen retourneren

    Makkelijk terugsturen

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@rozinga.nl. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Garantieformulier

Print het garantieformulier uit en vul het in.

Stuur het daarna naar dit adres:

Rozinga.nl

T.a.v. Retourservice
Eerste Jan Steenstraat 51C
1072NB Amsterdam
Nederland